Friday, March 27, 2009

UNTUK RENUNGAN PAGI JUMAAT

***



***

Apa juga yang kita ketahui adalah penipuan. Kita adalah abdi kuasa yang ghaib. Kuasa ini telah menguasai dunia berkurun lamanya. Nama kuasa ini adalah Rothschild.

"Biar aku keluar dan menguasai wang negara-negara dan aku tidak memperdulikan siapa sahaja yang menulis undang-undangnya"
- Mayer Amschel Rothschild

"Jika anak-anak aku tidak mahukan peperangan - maka peperangan tidak akan berlaku."
- Gutle Schnaper, isteri kepada Mayer Amschel Rothschild

Keluarga Rothschild telah menyebabkan peperangan sejak 1800.

"Aku tidak peduli boneka apa yang duduk di takhta England. Sesiapa yang menguasai bekalan wang Britain menguasai Empay British dan aku menguasai bekalan wang Britain."

"Rothschild ialah Tuan dan Penguasa pasaran kewangan dunia, secara tidak langsung - mereka juga adalah Tuan dan Penguasa perkara-perkara yang lain."
- Benjamin Disraeli, Perdana Menteri Britain

Rothschild menguasai separuh kekayaan dunia.

"Ajar rakyat Amerika yang angkuh itu dan jajah mereka semula."
- Nathan Mayer Rothschild

"Sesiapa menguasai wang di negara kita adalah penguasa kepada perdagangan dan industri..."
- Presiden Taft

Rothschild mewujudkan FEDERAL RESERVE pada tahun 1913 dan mempunyai kuasa ke atas badan itu.

Rothschild menguasai dengan menggunakan proksi. Mereka menguasai seluruh planet ini melalui kekuasaan wang. Bank Pusat menguasai semua bank di semua negara, termasuk Amerika.

***

Lagi untuk tatapan anda, lihat bendera negara-negara yang dikuasai oleh Rotchschild & Co.





******

No comments: